donderdag 31 oktober 2013

Rust...

Daar zijn we weer naar een fantastische vakantie en helaas bij thuiskomst een domper...
Maar nu verder...er gaat vanalles door mijn hoofd...dus pikken we de blog weer op...

Hyves gaat per 2 december weg dus de aquarium widget toegevoegd aan mij blogger zo gaat die niet verloren.
De begeleiding van mijn kids is langdurig ziek wat nu.
Ik moet weer op zoek naar passend werk of een daginvulling
Mijn oudste wil begeleid gaan wonen dus een indicatie aanvragen en daar naartoe gaan werken
Mijn jongste heeft een eetprobleem, eet het brood niet op wat ik meegeef en is zeker al 10 kg afgevallen..
Mijn moeder is op vakantie in Spanje en heeft heimwee..
Mijn schoonzus is gevallen met de scooter en heeft zich flink bezeert
Mijn broer blijft vaak ook een zorgenkindje voor me..
Er veranderd nu zoveel in de wereld...discussies over zwarte Piet(hoe belachelijk)
Steeds meer werkeloosheid, waar gaat het naartoe met de zorg en WMO voorzieningen...
Ik voel steeds meer aan, en krijg steeds meer door, boodschappen, plaatsjes, beelden...

Dus genoeg in het hoofd, genoeg om over te schrijven, genoeg om over na te denken...

Maar nu eerst:
RUST...

Even voor mijn aquarium tot rust komen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten