woensdag 9 oktober 2013





Vandaag treinkaartje online gekocht want vooraf toch alles zo goed mogelijk regelen scheelt veel stress, toch weet ik niet goed waar te beginnen. Dus maak ik maar lijstjes die ik afwerk. Soms denk ik oh ja dit moet ook nog en dat moet ik ook niet vergeten. Het is ook zo onwezenlijk daar is het 25 graden, en hier maar 11 vandaag. Wat voor een ander zo gemakkelijk is in te schatten is, is voor mijn een probleem wat moet ik meenemen. Ik heb het wel eens gehad dat ik met een personeelsfeestje of een avondje stappen de plank mis sloeg. Want als ik " anders"  ben is dat niet niet juist en correct...Dus ga ik meestal voor veilig zwart...Dus nu ook veel zwart en wit. Net als wat een Einsteiner vaak denkt ;-). Vooruit dan ook maar een grijze broek erbij...haha we houden de humor erin....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten