donderdag 10 oktober 2013

Mama hasn't left the building..yet...





Koffer ingepakt, things done, vol hoofd, niet kunnen slapen...
Zoveel drukte, zal alles wel goed gaan....begeleiding is geregeld maar 3 aaneengesloten dagen waardoor de kids ook van vrijdag tm dinsdag het alleen moeten zien te regelen en redden....toch weer dingen die ik moet loslaten, maar waar ik me wel weer zorgen over maak...ach als ik straks in het vliegtuig zit zal het allemaal van me afglijden...voor het eerst weer na een jaar met de trein, na 12.5 jaar met het vliegtuig...met een groepje singles vakantie vieren...groepje van 10 mensen, geen idee waar ze van komen, hoe oud ze zijn, wat hun achtergrond is...voor een Einstein mama vele indrukken, veel dingen die niet duidelijk zijn...en toch...gaan we genieten van het prachtige weer het word maar liefst 29 graden...
We hebben het verdiend moeten we maar denken...ik heb het verdiend...even geen mama, en misschien ook even geen Einsteiner...of zal ik door de mand vallen....is dat erg nee, want ik ben wie ik ben...

Till next time in Kreta...Mama Einstein...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten